13 d’abril del 2007

L'illa dels contrastos

Tal com us vaig dir en el Xat, aquí teniu algunes fotos que vaig fer en el viatget a Menorca. A veure si us animeu i vosaltres també compartiu petits troçets de vivències en imatges. Segur que en Xavier Riera va fer bones fotos a l'Alguer. En volem veure alguna!

Quin ensurt! Ens pensàvem que ens havíem equivocat d'avió. Sortim de l'aeroport, anem a Maó, baixem del cotxe, i ens trobem aquesta tifa!
Els que hi aneu sovint, no heu pensat en posar-hi un petardet?



La vista des de l'apartament (Port d'Addaia). Quan vam arribar-hi ja ens vam adonar que no érem a "Fachadolid", allà no tenen platja (vaya, vaya...), oi?


És l'illa dels contrastos: tan aviat sembla que estiguis a Irlanda...


... com 5 minuts més tard, a la lluna.


Aigua calenteta, inclús per Setmana Santa. Tot i que el temps...


No, no és un rusc d'abelles. És un altre paisatge, per sort, excepcional.


Als que us agrada l'arqueologia fliparíeu.


No us hi quedaríeu? A mi, si m'arribés el sou, no m'ho pensaria dos cops. Inclús compraria un ruc per fer-lo voltar per l'era...


... tot i que amb aquestes dues cabretes ja en tinc prou.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per escapar-s'hi immediatament!! Gràcies!

Mar Sauret ha dit...

Ja m'hi estic animant...