4 de desembre del 2006

Benvinguts al Bloc "Gregorians del 67"

Hola companys,
hem habilitat aquest bloc per poder comunicar-nos i publicar la informació que vulguem posar a disposició de tots.
Tot i que no té com objectiu substituir el correu electrònic, ens permetrà tenir a mà aquella informació important que potser va bé poder consultar des de qualsevol lloc del món sense dependre del correu personal (hi ha que no en tenen), i altres avantatges com penjar fotografies, imatges d'accés al lloc de trobada, etc.

Esperem que us animeu a participar afegint comentaris, proposant millores, desitjos, i tot el que us passi pel cap...
Per cert, el nom del Bloc sona una mica "sectari", així que per anar fent boca proposo que afegiu un comentari amb la vostra proposta. Només cal que feu un clic aquí a baix on diu "0 comentaris".

Apa, animeu-vos!.

12 comentaris:

Ignasi Palou ha dit...

Jo ja mi he apuntat de bon matí!

Jordi Solé ha dit...

Hola a tots/es, em sembla molt bona idea ...

Joan Garriga ha dit...

Hola a tots. Mai m'hagués pensat que amb el que hem vàren ensenyar al Sangra podria entrar aqui.
A per cert, no sé en qué treballa l'Ignasi però recordo que a les clases de informàtica ( que jo no entenia res) ell ja anava amb un miniordinador que programava de collons!!.
Ferran et felicito per l'idea.

marta serra ha dit...

Bon dia a tots!!!
La idea la trobo boníssima. Us felicito!!!
Petons

Marta Serra

Josep M. Blanco ha dit...

Molt bé, companys! A veure si es va apuntant tothom.
Ara el que seria maco és que us animéssiu a escriure algun article; anècdotes que recordeu sobre professors, companys...
Per cert Joan Garriga, em dic Josep M i no Ferran.

Hugo ha dit...

Bé, això pot estar molt bé. Per cert de la allaud d'e-mails que tinc m'he perdut una miqueta. Hi ha festeta de 40 aniversari? Quin dia? Qui organitza?

Fins aviat.

Josep M. Blanco ha dit...

En principi ha hi un sopar el divendres 20 d'abril del 2007. Hi ha una comissió organitzadora integrada per la Mia, vuit noies més i l'Albert Faus com a representant dels nois. Ja se sap que en temes socials les dones sempre ens porten ventatja...
Properament ens diran hora i lloc.

Ariadna ha dit...

Hola a tots/tes. De moment m'apunto al blog, ja veurem si se m'acut de què parlar..... No tenia gaires esperances de trobar mai ningú del Sant Gregori i menys a TOTS DE COP...... encara no m'ho puc creure, de veritat que esteu tots ficats aquí dins del meu ordinador???????

Anònim ha dit...

Hola a tothom, això si que és una moguda. La idea és genial a veure si tothom s'anima a participar.
Mia

Mariona Virgili ha dit...

Quina gentada !
No m'ho haria imaginat mai que ens tornariem a trobar !
Des de que la Mònica Zapico m'ha localitzat tinc el cervell en el túnel del temps i em van venint imatges i records.
M'ha agradat molt la idea.

Jordi Solé ha dit...

Josep Maria,
jo si que he vist la pel.lícula Salvador. Si encara et queda quelcom de revolucionari no hi vagis, sortiràs amb molta mala llet al damunt.
Fins aviat i bones festes a tothom.
Jordi Solé

Joan Borrell ha dit...

Hola Flip,

Jo si que flipo amb el teu blog.
Finalment he aconseguit entendre una mica con funciona això.

Una abraçada i un peto,