25 de març del 2007

I VOSALTRES US HI RECONEIXEU O NO?



Ei tots!
Feu el favor de mirar aquestes fotos amb molta cura i molt de carinyo que m'ha costat un ou col·locar-les aquí. I al final no he aconseguit que quedara el tema ben composat, ja estic un poc mosca. No és pas amb el blog ni amb el creador del Blog; estic mosca amb mi, per inútil...
Bé al tema (al tall que diem a València):
BLANES O CASATELLDEFELS?això ho deixo a decisió de tots els que teniu més memòria que jo, que en sou prous. Judit Graells i la seva mascota. No sé si era una taronja un conill, però te l'estimaves molt, no?

Les sexis sou Núria Prat i Anna Gibert; íntimes amigues en aquell moment.

I aquesta cosa tan mona.... jo, què hi farem.

El que no puc endevinar per molt que m'hi escarraso és de qui és la ma...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo diria que és Castelledefels, com a mínim sempre hi anavem a final de curs. De fet era la excursió estrella!!!
Per cert, a la Judith l'he reconegut de seguida....Uuuuufff, mira que em costa....les altres dues, entre el cabell mullat i que una es tapa i l'altra està mig de costat, res de res....

A tu Mar, sí que et reconec tal com et recordo!!!

Anònim ha dit...

Es Blanes... es veu el port al fondo..