1 de març del 2007

Quines biografies...

Hola a tots,
sembla que desde que tenim pag. web de biografies ja no escrivim gaire al blog i el correu es bloqueja constantment, ple de "xerrades telemàtiques".... Per part meva he de dir que em desperto pels matins esperant trobar un moment per obrir el correu (que està a tope a cada minut...), el blog o la web biogràfica.... feia temps que no em sentia així... com he somrigut amb alguns currículums, m'he meravellat amb d'altres, he alucinat amb les fotos, m'he sorprés amb les històries personals..... Quina passada....vull més, els vull tots... estic tornant enrera a passes agegantades i tot i que no recordo gairebé res dels episodis que expliqueu vaig apropant-me a poc a poc i de tant en tant se'm fa la llum...quatre de nosaltres ens vam batejar com "els quatre fantàstics"....
Si heu llegit la meva biografia haureu vist que sóc profe d'institut, i veient els comentaris que fem dels que ho van ser de nosaltres, no deixo de pensar què opinaran els meus alumnes de mi d'aquí a uns anys.....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també penso com tu. Algun dia em sorprèn la moguda que s'ha originat arrel de la trobada d'un grup reduit!!!
El que més m'agrada és la il·lusió de tanta gent
Mia

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.