21 de febrer del 2007

L'escola des de l'aire

Aquesta és la visió de l'escola des de l'aire. Potser també trobareu casa vostra... o el/la veí/veïna prenent el sol en...


  • Per moure el mapa: arrossegueu-lo amb el ratolí o feu clic a les sagetes.
  • Per fer zoom: feu clic a + o -.
  • Feu clic al següent enllaç per veure-ho més gran.
  • Els que navegueu amb Internet Explorer de Microsoft podeu tenir algun problema. Us aconsello que us instal·leu i utilitzeu sempre Mozilla Firefox, va molt millor.

5 comentaris:

Mar Sauret ha dit...

L'any passat vaig passar per l'escola. Com ha canviat l'entorn!Ja no és el que era.
Nostàlgia.

Josep M. Blanco ha dit...

Sí, realment està canviant. Jo recordo que al voltant de l'escola només hi havia una super-torre que els rumors deien que era d'una dona franquista... no sé si era veritat, però la pobra dona tenia la piscina plena de pedres! I a dalt, un convent de monges, que tampoc sé si era cert, o simples rumors de canalla petita.
I no només ha canviat l'entorn, fa anys van pintar l'escola amb un color groc de c... d'oca que personalment... m'agradava més sense pintar.

Anònim ha dit...

jo crec que ha canviat molt l'entorn, i la quantitat de pisos. Per postre hi posen un tanatori davant. El pi, venut, la cantera també...l'especualació immobiliària no respecta res.
Quan vaig ser-hi em va semblar petita, penso que vaig perdre la referència del dia a dia.

Josep M. Blanco ha dit...

La cantera encara, sobretot per temes de perillositat. Però que el Pi ja no pertany a l'escola m'ha arribat a l'ànima. Això no ho sabia. D'aquí a quatre dies el talla qualsevol promotora del ciment.
Recordo com hi anava sovint a escoltar el retard dels sons que arribaven de les pistes.
El Pi no és qualsevol arbre.

Mariona Virgili ha dit...

Aquest pi del que parleu és el que està més a munt i a la dreta de l'escola ? Pot ser que a classe de gimnàs ens hi fessin anar corrent?
Tinc el record de còrrer per aquells corriols, amb molta calor, i la olor de ginesta barrejada amb la pols que feia que em faltes l'aire.