24 de febrer del 2007

Potser sí

El títol fa referència que potser sí que he aconseguit publicar alguna cosa!
Jo sempre em queixo del nivell acadèmic del cole, però veig que aquí tenim un bon nivell de català. Està tan complicat el tema de la llengua que és una satisfacció veure que l'utilitzem i bastant bé ( em dedico a l'ensenyament!! més hores de castellà...).
Referent a l'escola crec que avui el Sant Gregori és una bona escola, i que fan un esforç per estar al dia... ( vaig assistir a les conferències del 50è aniversari i es notava!!). Jo no hi porto els fills, ja que no visc a Barcelona, ( tinc excusa fàcil), si hi hagués viscut, hauria triat una escola prop de casa, així que no sé si hauria estat el Sant Gregori.
Us explicaré una mica com m'ha anat tot.
Quan vaig acabar l'escola vaig estudiar Farmàcia, allà vaig coincidir amb la Marta Garriga i la Mònica Mestre. També dir-vos que amb algunes companyes de l'escola he mantingut una bona amistat i ens veiem amb freqüència amb marits, fills...
Visc a Sabadell, i de farmacèutica no en faig, sóc professora de Física i Química en un institut públic de Terrassa . Tot i que estem socialment mal vistos i tenim la culpa de tot el que passa als adolescents, bulling, drogues... és una feina gratificant. Això sí, les famílies mai tenen la culpa de res!!
A nivell més personal em vaig casar i de seguida vaig tenir fills, el Xavier i la Paula. No n'he pogut tenir més, però ara que estan entrant a la preadolescència em sembla que ja em van bé tenir-ne 2.
Us recordeu que sóc cosina del Lluc Morató? anava més endavant, però al repetir curs va acabar amb nosaltres. Encara no té correu, cada cop que em veu em demana que saludi a tothom, vindrà al sopar, en té moltes ganes.
Si puc inclouré una foto recent d'ahir a la nit en una festa on ens van retratar.
Podria ser que també hi posi una foto dels meus, a veure...

Mia
PD les foto no em permet publicar-les, us les passaré per mail!!! Així recordareu el Lluc i a mi.

1 comentari:

Josep M. Blanco ha dit...

Potser no et deixava pujar les fotos perquè eren massa grosses. Ho sento.