9 de febrer del 2007

Més París

Per fi he trobat les meves fotos de París!
Resulta que la meva dona, que és més endreçada que jo, me les havia amagat arxivat i no les trobava.
Tinc una sorpresa preparada per a la propera setmana: he trobat unes fotos que em sembla que no les ha vist ningú. Ara mateix no tinc temps de penjar-les, així que... estigueu a l'aguait!

Les fotos de París:
Un grupet davant del cementiri de Montmartre:
(Eli Bosch, Albert Faus, Jordi Solé, Eugènia Casanova, ?, Lali Deulofeu, ?, Núria Prat, Josep M. Blanco, Ernest Pons)Un altre grupet "descansant":
(Jordi Bergadà, Enric Burillo, Josep M. Blanco, Jordi Rovira, Lluís Escolà, Ariadna Garcia, Joan Borrell, Marc Carrasco)El "Messié":Salut!

1 comentari:

Ariadna ha dit...

La foto en blanc i negre la tenia jo guardada per a l'ocasió.... a veure amb què ens sorprens ara....