17 de febrer del 2007

Veig que a força gent li ha semblat bona idea saber coses dels altres, però algú m'ha proposat fer-ho de manera anònima, com un qüestionari amb un buidat posterior i unes estadístiques genèriques que ens donin una idea de com és la nostra generació. Pot ser divertit, tot i que també crec que ho pot ser el publicar aquí en el blog un resumet personal amb foto familiar inclosa.... Necessitaria una mica més de quòrum en un sentit o un altre per començar a treballar. Gràcies.

2 comentaris:

Josep M. Blanco ha dit...

Jo crec que una cosa no treu l'altra, i les dues idees són prou interessants per no descartar-ne cap.
Anem preparant el qüestionari anònim que el podem publicar aquí mateix, i si a més algú s'anima a compartir i publicar quelcom de la seva vida, per petit que sigui, fantàstic. Jo prometo fer-ho però aquests dies vaig molt ofegat amb la feina.

Anònim ha dit...

A mi tot em sembla genial. El que importa és participar. Referent a la discreció a mi més igual explicar obertament com m'ha anat, he aprofitat els enllaços i he penjat la meva vida a la xarxa. A casa m'han dit cursi!!