5 de febrer del 2007

Salutacions

Hola companys,
acabo de fer-me "autor" i volia saludar-vos.

Espero que tot us vagi molt bé a tots.
Jo no em puc queixar...com alguns de vosaltres he passat una temporadeta fóra, a Méxic i Suècia, però ara visc a Matadepera tot i que em toca viatjar bastant, i tinc dues nenes - Carla de quasi 3 anys i Berta de 6 mesos - maquíssimes.

Per cert, les fotos de fa 25 (o més) anys estan molt bé, però ningú s'atreveix a penjar-ne alguna d'actual? Només per minimitzar el shock del dia 20.

Una Abraçada a tots.
Oriol

2 comentaris:

Ariadna ha dit...

Obro cada dia el blog per veure si algú s'anima a enviar fotos del present, però no hi ha manera.... i jo tampoc ho faig....

Josep M. Blanco ha dit...

Com que veig que no em quedaré sol en l'intent, quan tingui una estona penjaré alguna foto familiar. A veure si trenquem el gel.